Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні продукти входять до списку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

Прохання при отриманні замовлення на відділенні або кур'єром відразу переглянути посилку та переконатися, що упаковка та товар не пошкоджені, а вказана вага відповідає дійсності!
У разі пошкоджень або якщо вага не збігається Відразу на місця фіксувати та складати АКТ! Або ВІДРАЗУ робити повернення назад у ВІДПРАВНИК.
При відкритті замовлення в Новій Пошті зробіть відеозйомку відкритого замовлення та надішліть Відправнику відео та фото фіксацію.
У той же час необхідно про цей випадок повідомити ваш персональний клієнт-менеджер.

Після отримання та винесення з Нової Пошти, Укрпошти клієнтом товару претензій до Нової Пошти, Укрпошти надати неможливо ❌

У разі вилученого та не перевіреного при отриманні товару на місці у відділенні НП претензії, обміни, відшкодування тощо. не прийматимуться, крім випадків заводської нестачі товару.
Просимо враховувати цю інформацію при отриманні товару!
Дякую за розуміння.